Повеќе од 40 години историја - пионер на природна ОРГАНСКА козметика

1975

Ханс Хансел ја основа „Die Alraune“, една од првите продавници за здрава храна во Германија. Палетата на производи се состои од макробиотски производи, житарки, зачини, чаеви и природна козметика увезена од Англија и Шпанија..

1978

Природната козметика што ја продаваат во својата продавница „DIE Alraune“ во однос на квалитетот не ги исполнува сите очекувања на сопствениците. Со цел да им понудат на своите клиенти производи што се целосно природни, без состојки кои негативно влијаат и врз луѓето и врз животната средина, тие решаваат сами да го пополнат овој празен простор на пазарот. Првата брошура за „Lorien Goods“, напишана лично од Ханс Хансел, достигнува тираж од над 100.000 примероци. Водичот за употреба на природна козметика го фатил духот на времето.

1978-1981

Тимот на „Lorien Goods“ се соочува со незамисливи предизвици. Синтетичките хемикалии се широко распространети на пазарот на суровини и потрагата по природни суровини станува вистинска работа на Сизиф. Со текот на годините, тимот кој стои зад „Lorien Goods“ останува посветен на целта во своите производи да се користат исклучиво само природни суровини што ги задовилаваат нивните високи критериуми за квалитет. Тие започнуваат сипствена потрага по растенија, дома и во странство, по земјоделци кои одгледуваат растенија врз основа на прнципите за органско одгледување. Во исто време, тие развиваат своја сопствена мешавина на растворувачи за да можат од растенијата да го извлечат целото богатство на активните состојки. Нивната кујна станува лабораторија за осмислување на првичните формулации, додека пак првите производи се направени во специјално реновирана гаража.

1981

Младата компанија се преселува во стара мелница близу Салцхемандорф. Производствениот капацитет се шири и бизнисот цвета.

1982

Тимот на „Lorien Goods“ расте. Доаѓа време за размислиме за друго место за одржување за состаноци, надвор од средината на цветните полиња.

1984

Големите потешкотии со кои се соочувала компанијата и дале поголем потик и довеле до креирање на неконвенционални и доследно природни решенија, како што се производство на природни екстракти и истражување на можности и начини на производство на природно козметички прпоизводи без синтетички конзерванси. Кон крајот на осумдесеттите години на минатиот век, на овие темели се создаваат и првите пионерски, иновативни производи: првата природна козметика за луѓе со многу чувствителна кожа склона кон алергии, како и првата комплетно природна боји за коса
без никакви синтетички адитиви, сегмент од пазарот каде до ден денес лидер е LOGONA.
Во 1985 година, LOGONA набавува органска кна од „Sekem farmeu“ од Египет, кој претставува земјоделски и социјален проект награден со Нобеловата награда во 2003 година.

1985

1985 год. компанијата е присилена со судски налог да го смени своето име заради наводното мешање во името L’Oreal. Па така, со скратување на името Lorien Goods Naturkosmetik преминува во LOGONA. Промената на името не ја спречува компанијата да продолжи да нижи успеси и да стане се посилна и посилна.

1986

Уште кон крајот на 1980-тите, LOGONA нуди широк асортиман на природни козметички производи, обезбедувајќи здрава нега, без хемиски адитиви, од глава до пети.

1988

Во 1988 година LOGONA се сели во сегашниот простор. Реновираната стара фабрика за мебел конечно ги задоволува просторните и логистички потреби на компанијата и отвора простор за создавање на нови планови и идеи. Истата година, основана е LOGOCOS GmbH компанија.
Следниот период е обележан со постигнување на амбициозна цел – формулација на целосно природни производи во секој сегмент на козметиката. Ова значи продор во нови области на козметологијата.
Во 1988 година формулирани се првите органски производи за заштита од сонце, а во 1989 година првата линија на декоративна козметика.

1994

Во 1994 година, LOGONA прва во светот лансира целосно природни шампони за коса. Тие содржат исклучиво растителни средства за пенење, без синтетички состојки како што се натриум лаурил сулфат или амониум лаурил сулфат. Со овој напредок, LOGONA оди далеку пред своето време. Дури и 15 години подоцна, шампоните сертифицирани согласно најзначајниот француски стандард за органска козметика, сè уште содржат синтетички пенливи средства

1996-2001

Во втората половина на 1990-тите, компанијата активно учествува во кампањата за воведување сертификација за природна козметика. Целта е јасна, контрола на природната козметика и зголемена доверба на клиентите. Сертификатот му олеснува на купувачот да направи јасна разлика помеѓу вистински природна козметика и онаа за која само се тврди дека е растителна.
Во 1996 година, „Heinz-Jürgen Weiland“, директор на оделението за истражување и развој во LOGOCOS именуван е за претседател на работната група на претставници на производители. Поради исклучителната сложеност во областа, вложени се доста години работа во развојот на BDIH стандардот за природна козметика, кој конечно е усвоен во 2001 година.

2008

Компанијата е една од иницијаторите за воведување на строгиот NATRUE стандард за природна и органска козметика. Овој сертификат е воведен 2008 година и им гарантира на потрошувачите висок стандард на автентичен природен квалитет на производ. LOGOCOS GmbH официјално станува LOGOCOS AG во 2008 година.

2012

LOGONA Age Protection производите доаѓаат на прагот од пресврт на развојот и добиваат нов изглед. Колекцијата LOGONA Age Protection за нега на зрела кожа претставува израз на развојот на нови, ефективни активни состојки и големиот напредок постигнат во унапредувањето на формулациите за правење креми. Големата посветеност кон истражувањето и развојот доведе до континуирано подобрување на основните формулации на сите креми, резултирајќи во инзворедно лесни текстури кои брзо се апсорбираат и кои на кожата и даваат сè што е потребно за одржување на здрав и убав изглед. Покрај тоа,истата година унапредени и осовремени се и формулациите за LOGONA производи од машката колекција.

2014

LOGONA го претставува првиот, природен, сертифициран лак за нокти што не ја оштетува плочката на ноктите.

ДЕНЕС

LOGONA со гордост гледа на својата 40-годишна историја. Ова е совршена можност да и кажеме на природата – БЛАГОДАРАМ, затоа што таа е изворот на магичната моќ која лежи во срцето на приказната за успех на брендот LOGONA.